Ми даємо суспільству енергію добробуту!
Menu

ЕНЕРГЕТИКИ РОЗЧИСТИЛИ ПОНАД 500 км ТРАС ЛІНІЙ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ

Падаючи на лінії електропередач, гілки, не витримуючи натиск сильних поривчастих вітрів, все частіше стають однією з головних причин аварійних відключень електроенергії.Щорічно енергетики проводять розчистку ЛЕП, що запобігає пошкодженню ліній і виникненню надзвичайних ситуацій при несприятливих погодних умовах.

Так, протягом 7 місяців 2019 року від гілок звільнили понад 538 км повітряних ліній напругою 0,4-10 кВ, що складає 85% від річного плану. Енергетики проводять масштабну роботу з розчищення електромереж від зелених насаджень. Адже гілки є причиною 80% всіх знеструмлень в області.
Проте, займатися таким видом робіт повинні не тільки працівники ТОВ «ЛЕО». Відповідно до Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України та Закону України «Про благоустрій населених пунктів» відповідальність за обрізку гілок під проводами ліній електропередач покладена на власників дерев - підприємство, організацію, господаря приватного будинку. Але знайти цього власника, як правило, дуже важко. Ось і виходить, що відповідати за своєчасну обрізку і вирубку дерев просто нікому, крім, звичайно, енергетиків.

У зв'язку з цим, енергетики закликають до правильного визначення висадки дерев, щоб вони не заважали безперебійній роботі електромереж. Неграмотний підхід може призвести до купи проблем.

Для дотримання вимог правил безпеки навіть встановлені межі охоронних зон повітряних ліній або, іншими словами, так звані зони обмеженого використання. Це означає, що уздовж ліній електропередач категорично забороняється висаджувати дерева. І це не примха енергетиків, до цього закликають Правила охорони електричних мереж. Так, якщо напруга лінії 0,4 кВ, ширина охоронної зони - 2 метри, якщо напруга до 20 кВ, ширина зони - 10 метрів по обидва боки від крайніх проводів.
Власникам зелених насаджень потрібно утримувати їх в такому стані, щоб гілки знаходилися на відстані не менше 1 метра від проводів повітряних ліній напругою 0,4 кВ і не менше 2 метрів від проводів повітряних ліній напругою 6-10 кВ.
В Рубіжному наразі триває ефективна робота структурного підрозділу по обрізці гілок і видаленню сухостою, що розташовані на небезпечній відстані від ліній електропередачі. Працівники цього тижня розчистили лінію ВЛ-0,4 кВ від ТП-55. Про відключення мережі на цей період інформують заздалегідь.

Зазначимо, що робота з благоустрою зелених насаджень вже приносить відчутні результати - адже вдається забезпечити споживачів надійним і якісним живленням.

У РУБІЖНОМУ НЕВІДОМІ ВЧИНИЛИ ПІДПАЛ ТРАНСФОРМАТОРНОЇ ПІДСТАНЦІЇ

14 серпня до кол-центру ТОВ «ЛЕО» надійшли дзвінки від споживачів м.Рубіжне про відсутність світла на одній із вулиць. Після виїзду на місце події оперативної бригади енергетиків та попереднього огляду було встановлено, що в результаті підпалу ТП-49 пошкоджено двері РУ-0,4 кВ, а також понівечені через температуру вогню прилади обліку споживання електроенергії. Відновити їх, нажаль, буде дуже складно. 
За словами енергетиків, ймовірніше за все, це була чергова спроба крадіжки. Вже не вперше невідомі зловмисники намагаються спричинити пожежу та пошкодити майно Товариства саме цього об’єкту(на території колишнього заводу). 
Енергетикам вдалось відновити електропостачання споживачам, які були без світла внаслідок підпалу трансформаторної підстанції.
Збитки та причетних осіб наразі встановлюють. За цим фактом керівництво РЕМ звернулось із заявою до відділення поліції м.Рубіжне. 
☝️ТОВ «ЛЕО» звертається до керівництва Головного Управління Національної поліції України у Луганській області з проханням забезпечити відповідне реагування правоохоронних органів з метою своєчасного виявлення, попередження та запобігання протиправним діям злочинців на об’єктах життєзабезпечення Луганщини.
Вкотре звертаємось до споживачів! Подібні випадки можуть обернутися для злодіїв великою сумою штрафів, кримінальною або адміністративною відповідальністю!

☎️Закликаємо до співпраці, якщо Ви стали свідком подібних неправомірних дій, у будь-яких випадках, просимо звертатися до поліції або до ТОВ "ЛЕО" за номером гарячої лінії 0 800 300 074.

КОЛ-ЦЕНТР ВІДСВЯТКУВАВ СВІЙ ДРУГИЙ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ

Повітряні кульки, чарівні посмішки та вишукане вбрання працівників – свій другий день народження святкував кол-центр «Луганського енергетичного об’єднання". Для працівників  - це не просто місце роботи, а стиль життя, цеодна велика, дружна родинамолодих фахівців. Щодобово вони опрацьовують десятки тисяч звернень споживачів, надають потрібну інформацію, приймають заявки тощо.

За рівнем компетентності  Call-центру, можна отримати уявлення про товариство, якість і рівень обслуговування. Його  співробітники - це витримка, вміння працювати з емоціями, з різними споживачами, завоювати довіру, правильно зрозуміти, що саме потрібно. З приводу свята на адресу кол-центру сьогодні  лунають щирі привітання від колег та прфоспілкової організації.

 На позитивний настрій оператора не мають впливати жодні чинники, навіть те, що за день оператор приймає понад 100 дзвінків!Лише велика та щира  любов до своєї роботи змогла привести працівниць сьогодні до перемоги та винагород.

 "В першу чергу, це дуже відповідальна робота - потрібно кожного вислухати, зрозуміти, допомогти вирішити проблему," - розповідає 

 Ольга Усачова, провідний інженер  кол-центру ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання».  

 Світлана Кравчук,  інженер кол-центру зазначає, що кожного споживача завжди намагаються запам'ятати і  сприймати як рідного. 

 

На останок, фото на згадку. Тепер тільки вперед до нових здобутків  та конструктивного  спілкування зі споживачами Луганського енергетичного об’єднання. 

 

Зміни до умов публічного договору споживача про надання послуг з розподілу

Зміни до умов публічного договору споживача про надання послуг з розподілу.

Шановні клієнти!

ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» (далі-Оператор системи розподілу)

Повідомляє, що з 28.08.2019р будуть змінені умови публічного договору споживача про надання послуг з розподілу (далі.- Договір),а саме:

пункт 3.3. розділу 3 договору викладено в наступній редакції:«3.3. Споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та надавати їх Оператору системи розподілу (постачальнику послуг комерційного обліку) в один із таких способів:

1) через особистий кабінет на сайті Оператора системи розподілу;

2) за телефонами  0 800-300-074; 099-300-12-81; 099-300-15-93;

через СМС тел.095-295-05-47; надання показів через Viber , Telegram;

3) шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку Оператора системи розподілу;

Зчитані (зняті) та передані дані з засобів комерційного обліку протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Зчитані (зняті) та передані дані з засобів комерційного обліку в будь-який інший день календарного місяця є вихідними даними для визначення даних комерційного обліку на перше число розрахункового періоду (календарного місяця).

У разі неотримання до початку четвертого робочого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

Якщо за підсумками наступного місяця Споживач надасть покази лічильника електричної енергії, визначення фактичного обсягу розподілу та споживання електричної енергії за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показів та показів, на які споживачем здійснено розрахунки.»

пункт 8.6. розділу 8 договору викладено в наступній редакції: «8.6. У разі порушення розрахункового обліку з вини Споживача Споживач сплачує Оператору системи вартість необлікованої електричної енергії, визначену відповідно до вимог ПРРЕЕ.»

пункт 8.9. розділу 8 договору викладено в наступній редакції:«8.9. У разі виявлення однією із Сторін порушень умов Договору іншою стороною, за які законодавством передбачене застосування санкцій чи які тягнуть за собою збитки, недоотриману продукцію або вигоду тощо, на місці оформлюється двосторонній акт порушень. Акт складається у присутності представників обох Сторін у двох примірниках. Сторона, дії або бездіяльність якої стала причиною складання акта, має право внести до акта свої зауваження.

Сторона, яка виявила порушення своїх прав, зобов'язана попередити іншу Сторону про необхідність складення акта. Сторона, яка здійснила таке порушення, не може без поважних причин відмовитись від складення та підписання відповідного акту.»

Якщо зазначені зміни умов договору є неприйнятними, ви маєте право припинити дію Договору, повідомивши про це Операторасистеми розподілудо 28.08.2019р. у письмовій формі.

Якщо ви продовжуєте користуватися електроенергією після 20-ти денного терміну з дати публікації змін на сайті Операторасистеми розподілу(тобто після 28.08.2019р), то вважається, що ви погодилися з Договором на нових умовах.

Шановні клієнти,

які приєднуються до умов договору споживача про надання послуг з розподілу після 08.08.2019р.

Пропонуємо вам для розгляду форму Договору споживача про надання послуг з розподілу.

‼️ ВАЖЛИВО‼️ ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ‼️

Компанія завжди йде назустріч своїм споживачам. Для зручності передачі показників лічильника нами розроблено автоматичний спосіб передачі за спрощеною системою на першій сторінці нашого сайту.

Для цього Вам необхідно:
➡️ Натиснути на інтерактивне віконце «Внести показники Онлайн», розташоване у верхньому правому куточку. 
➡️ Обрати за відповідністю структурний підрозділ РЕМ за списком. 
➡️ Внести особистий рахунок та обрати тип лічильника.
➡️ Потім внести покази лічильника і обов’язково натиснути «Зберегти» та «Вийти».

Ось і все! Все дуже просто! Допоможіть передати показники літнім людям, порекомендуйте новий спосіб рідним, близьким, знайомим та сусідам.

☝️ Нагадаємо, вносити показники лічильника ТОВ "ЛЕО" знову приймає у два останні та три перші робочі дні місяця.

Введення показників Вашого лічильника

Для точного розрахунку суми до сплати за спожиту електроенергію, надсилайте показники Вашого лічильника у два останні та три перші робочі дні місяця.

Внесіть показники лічильника